19 Mayıs 2009

[Mim] Çocukken...

Bir zaman makinesine atlatıp beni çocukluğuma götüren bu güzel mim'i sevgili Hazal göndermiş. Bu kadar geç yazdığım için özür dileyerek boşlukları doldurmaya başlıyorum.

Çocukken büyüklerin sözünü dinleme becerisinden yoksundum. Çocukken sokaktaki kedileri o zamanların devasa hayali dünyalarını sakladığım dolapların içine kaçırdım.

Çocukken afacanlık yapmaktan fazlasıyla yaralanmış olabilirim.

Çocukken çok çalışkan ve bilgili olmayı hayal ederdim.

Çocukken, büyüklerin yapmasını saçma bulduğum şeyleri bir kenara not almış olmak isterdim. Bir gün gerçekten büyüyeceğimi hiç düşünmemiştim.

Evimizde asla yeterli kahkaha sesi olmadı.

Çocukken daha fazla hayale ihtiyaç duyardım.

Bir daha asla küçük ben'in bakışlarıyla dünyayı göremeyeceğim için üzgünüm.

Yıllar boyunca her şeyi bilmenin nasıl bir his olacağını merak ettim.

Kafamda bir yerlerde unutulmuş tüm hayal ve öyküler için ayırmadığım zaman kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

Bu mim'i, öyküleriyle yeni serüvenler düşleten sevgili dostum Doruk'a paslıyorum.

Tepkiler: 

3 yorum:

Doruk dedi ki...

Zinciri bozan olmak istemediğim gibi kapıma getirilmiş- hem de böyle hoş bir- hediyeyi geri çevirmek de içimden gelmiyor; kusuruma bakmayacağınızı umuyorum:

1. Çocukken okul servisini bekletme fırsatını kaçırdım
2. Çocukken adam gibi kalem tutma becerisinden yoksundum (Gerçi hala aynı şekilde gidiyorum.)
3. Çocukken sargıdaki dizimin üstüne rahat durmayıp üç kez daha düştüğümden o bölgeyi bana hayatım boyunca kalacak bir şekilde işaretleyerek yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken- kavramları hep karıştırdığımdan- "arkeolog" olup evimizin bahçesinde dinazor kemikleri bulmayı hayal ederdim.
5. Çocukken "abilerin" maçında da oynamak isterdim.
6. Evimizde asla "yeterli" çikolata olmadı.
7. Çocukken-şimdi hayallerin doldurduğu boşluğun yerine- daha fazla uyku ve rüyaya ihtiyaç duyardım
8. Bir daha asla tavşan makasları ve her tarafı sakızlardan çıkan dövmelerle bezenmiş bisikletimi göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca öğrenecek ne kadar çok şey olduğunu merak ettim.
10. Şimdi yaptığım her şeye başlayana kadar geçen zaman kaybından hep kendimi suçladım- gelecekte yapmak isteyeceklerime geç başlamının vereceği utancı şimdiden taşımama rağmen.

Blog'unda ses çıkmayalı çok zaman olmuştu sevgili Tila, bir kez daha üstüme düşmese de hoşgeldin demek istiyorum: )

Tila Sadık dedi ki...

Bu ne hız? Hoş bulduk :)

'Adam gibi kalem tutma becerisi'nden iyi yazı yazmayı kastediyorsan, ikinci maddenin parantezine itirazım var.

Doruk dedi ki...

Yok hiç söz sanatı falan denemedim orada, cidden çok çirkin bir yazım var; hele bir de imzamı gör...: )