28 Haziran 2010

Kısa Kısa (10)

Yarışmalar


Etkinlikler


Tepkiler: 

5 yorum:

Ömer Sevinçgül dedi ki...

çalışmalarını izliyorum tila. güzel şeyler yapıyorsun. "emek verenler" blog adresine seni de ekledim: http://carpediemkitap.blogspot.com/
umarım sakıncası yoktur :)
harikasın!
ömer sevinçgül
www.omersevincgul.com

Meliha Tila Sadık dedi ki...

Ömer Bey merhaba,

Bir süredir internete girmediğim için yorumunuzu ancak gördüm, geç yazdığım için özür dilerim.

Sakınca ne demek, çok büyük onur duydum. Eskisi kadar blogla ilgilenemediğimi itiraf etmeliyim. Umarım verdiğiniz değeri hak etmeyi başarabilirim. Çok teşekkür ederim.

Sevgi ve saygılarımla.

ÖMER SEVİNÇGÜL dedi ki...

yazar olmak isteyenler için bir blog açtım, yazılarını yayımlıyor, bazen de mail yoluyla tavsiyelerde bulunuyorum. dilersen "takip edilesi..." listene ekle, belki yazı göndermek isteyenler olur. sahi, seninle ne zaman tanışacağız? istanbuldasın sanırım. bir gün yayınevine gel, genç bir yayın ekibimiz var, onlarla tanışırsın. sevgiler... :)

Meliha Tila Sadık dedi ki...

Ne güzel böyle bir blog açmanız! Haber verdiğiniz için teşekkür ederim. Bu pazar kitap fuarında olacaksınız sanırım, ben de o gün gelmeye çalışacağım, tanışma şansını yakalarım umarım. Sevgiler.

ÖMER SEVİNÇGÜL dedi ki...

tamam tila, beklerim.
görüşmek dileğiyle...
sevgiler...
not:
mail adresim
omersevincgul@gmail.com
belki lazım olur :)